Re: Can we have a national civil aviation ?
«Չեխական ավիաուղիները» քննարկում են Հայաստանից հեռանալու հնարավորությունը (լրացված)
11.Հուլիս.2014
«Չեխական ավիաուղիները» մոտ ապագայում կդադարեցնեն թռիչքներրը Հայաստանի ուղղությամբ: Այդ մասին Times.am-ը տեղեկացել է ընկերությանը մոտ կանգնած աղբյուրներից:
Տեղեկությունը ճշտելու համար մեր թղթակիցը զանգահարել է «Չեխական ավիաուղիների» երևանյան գրասենյակ, որտեղից մասամբ հաստատեցին մեր լուրը: «Ցավոք, այո: Դա այդպես է: «Չեխական ավիաուղիները» քննարկում են հայկական շուկայից դուրս գալու հնարավորությունը: Վերջնական որոշում դեռ չկա, բայց հարցը քննարկվում է»:
Times.am-ի ճշտող այն հարցին, թե ե՞րբ դա կարող է տեղի ունենալ, պատասխանեցին, որ երևանյան գրասենյակը գործի մանրամասներին տեղյակ չէ: «Մեզ կտեղեկացնեն միայն քննարկումների վերջնական արդյունքների մասին», - վստահեցրեցին «Չեխական ավիաուղիների» երևանյան գրասենյակից:
Հավելենք, որ սեպտեմբերի 15-ից ավիաընկերությունը շաբաթական երկու թիչք կիրականացնի դեպի Երևան: Իսկ հոկտեմբերի 13-ից հետո վաճառքում տոմսեր չկան: Ամենայն հավանականությամբ, վերջին թռիչքը կլինի հենց այդ օրը:
Նշենք նաև, որ Հայաստանից արդեն հեռացել են նաև «British Airways»-ը և «Air Baltic»-ը
«Չեխական ավիաուղիները» քննարկում են Հայաստանից հեռանալու հնարավորությունը (լրացված)
11.Հուլիս.2014
«Չեխական ավիաուղիները» մոտ ապագայում կդադարեցնեն թռիչքներրը Հայաստանի ուղղությամբ: Այդ մասին Times.am-ը տեղեկացել է ընկերությանը մոտ կանգնած աղբյուրներից:
Տեղեկությունը ճշտելու համար մեր թղթակիցը զանգահարել է «Չեխական ավիաուղիների» երևանյան գրասենյակ, որտեղից մասամբ հաստատեցին մեր լուրը: «Ցավոք, այո: Դա այդպես է: «Չեխական ավիաուղիները» քննարկում են հայկական շուկայից դուրս գալու հնարավորությունը: Վերջնական որոշում դեռ չկա, բայց հարցը քննարկվում է»:
Times.am-ի ճշտող այն հարցին, թե ե՞րբ դա կարող է տեղի ունենալ, պատասխանեցին, որ երևանյան գրասենյակը գործի մանրամասներին տեղյակ չէ: «Մեզ կտեղեկացնեն միայն քննարկումների վերջնական արդյունքների մասին», - վստահեցրեցին «Չեխական ավիաուղիների» երևանյան գրասենյակից:
Հավելենք, որ սեպտեմբերի 15-ից ավիաընկերությունը շաբաթական երկու թիչք կիրականացնի դեպի Երևան: Իսկ հոկտեմբերի 13-ից հետո վաճառքում տոմսեր չկան: Ամենայն հավանականությամբ, վերջին թռիչքը կլինի հենց այդ օրը:
Նշենք նաև, որ Հայաստանից արդեն հեռացել են նաև «British Airways»-ը և «Air Baltic»-ը


Վերը նշված 23 օդանավերից 4-ը գրանցված են ռեգիստրի հավելվածում: Դրանցից մեկը սնանկացած «Հայկական ավիաուղիների» «Իլ-86» օդանավն է (EK-86117), որը 2004-ի ապրիլից կանգնած է Մոսկվայի «Դոմոդեդովո» օդանավակայանում: Թե ինչպես է այն հայտնվել Ռուսաստանում,
Մեկ այլ սնանկացած նախկին ազգային փոխադրողի՝ «Արմավիայի» «CRJ 200LR» ինքնաթիռն էլ (
Օդանավերի ռեգիստրի հավելվածում է գրանցված նաեւ «Արմենիա Էյրվեյզ» ավիաընկերության «Diamond DA40-TDI» 4-տեղանոց ինքնաթիռը (EK-225): Ընկերությունը հիմնադրել են Արմեն Սարգսյանն ու «Մեյն Ավիէյշն Տեքնիքս» ՍՊԸ-ն: Վերջինիս տերն ու «Արմենիայի» տնօրենը ՔԱԳՎ նախկին պետ Արտյոմ Մովսեսյանի հորեղբոր որդին է՝ Կարեն Ռաֆիկի Մովսիսյանը: Մովսեսյանի օրոք «DA40»-ը «Զվարթնոցի» հարեւանությամբ գտնվող «Ավիաուսումնական կենտրոն» ՓԲԸ-ում օգտագործվում էր որպես ուսումնական ինքնաթիռ: 3 տարվա ուսումից հետո սովորողները ստանում էին առեւտրային օդաչուի արտոնագիր (CPL): Նախորդ հոդվածում անդրադարձել ենք


Ներկա պահին մեր երկրում կա 19 օդանավ, որոնք լիարժեք գործունեություն են ծավալում: «Զվարթնոցում» բազավորվող «Արմենիա» ավիաընկերությունը շահագործում է «Boeing 737-505» օդանավը (EK-73736, արտադրված՝ 1996 թ.): Ընկերությունն անցյալ տարվանից իրականացնում է կանոնավոր ու ոչ կանոնավոր ուղեւորատար չվերթեր դեպի Ռուսաստան, Իրան, Մերձավոր Արեւելք ու Միջերկրական ծով: 1996-ին արտադրված ինքնաթիռը Հայաստանում է 2016-ից: Դրա նախորդ շահագործողը «Արմենիայի» վրացական գործընկեր «Georgian Airways»-ն էր: Ըստ ՔԱԳՎ-ի՝ EK-73736-ի սեփականատերը «Raph Trade Corporation»-ն է:

EK-73797-ը («Boeing 737-505», անունը՝ «Մհեր Մկրտչյան», արտ.՝ 1994 թ.) 2013-2014 թթ. շահագործվել է «Էյր Արմենիայի» կողմից, հիմա դեռեւս միակ օդանավն է, որ ծառայում է «Տարոն-Ավիային»: Ընկերության մյուս երկու «Boeing 737-55S» ինքնաթիռները՝ EK-73775-ն (1999 թ.) ու EK-73772-ը (1998 թ.), 2015-ից վարձակալման են հանձնված սուդանական «Badr Airlines»-ին, բայց սպասարկում են հայ մասնագետները: Ընդ որում՝ այս երկու ինքնաթիռները իր գործունեության վերջին տարիներին շահագործում էր «Արմավիան»: Օդանավերը ՀՀ նախկին ազգային ավիափոխադրողի համար 




Comment