Announcement

Collapse

Forum Rules (Everyone Must Read!!!)

1] What you CAN NOT post.

You agree, through your use of this service, that you will not use this forum to post any material which is:
- abusive
- vulgar
- hateful
- harassing
- personal attacks
- obscene

You also may not:
- post images that are too large (max is 500*500px)
- post any copyrighted material unless the copyright is owned by you or cited properly.
- post in UPPER CASE, which is considered yelling
- post messages which insult the Armenians, Armenian culture, traditions, etc
- post racist or other intentionally insensitive material that insults or attacks another culture (including Turks)

The Ankap thread is excluded from the strict rules because that place is more relaxed and you can vent and engage in light insults and humor. Notice it's not a blank ticket, but just a place to vent. If you go into the Ankap thread, you enter at your own risk of being clowned on.
What you PROBABLY SHOULD NOT post...
Do not post information that you will regret putting out in public. This site comes up on Google, is cached, and all of that, so be aware of that as you post. Do not ask the staff to go through and delete things that you regret making available on the web for all to see because we will not do it. Think before you post!

2] Use descriptive subject lines & research your post. This means use the SEARCH.

This reduces the chances of double-posting and it also makes it easier for people to see what they do/don't want to read. Using the search function will identify existing threads on the topic so we do not have multiple threads on the same topic.

3] Keep the focus.

Each forum has a focus on a certain topic. Questions outside the scope of a certain forum will either be moved to the appropriate forum, closed, or simply be deleted. Please post your topic in the most appropriate forum. Users that keep doing this will be warned, then banned.

4] Behave as you would in a public location.

This forum is no different than a public place. Behave yourself and act like a decent human being (i.e. be respectful). If you're unable to do so, you're not welcome here and will be made to leave.

5] Respect the authority of moderators/admins.

Public discussions of moderator/admin actions are not allowed on the forum. It is also prohibited to protest moderator actions in titles, avatars, and signatures. If you don't like something that a moderator did, PM or email the moderator and try your best to resolve the problem or difference in private.

6] Promotion of sites or products is not permitted.

Advertisements are not allowed in this venue. No blatant advertising or solicitations of or for business is prohibited.
This includes, but not limited to, personal resumes and links to products or
services with which the poster is affiliated, whether or not a fee is charged
for the product or service. Spamming, in which a user posts the same message repeatedly, is also prohibited.

7] We retain the right to remove any posts and/or Members for any reason, without prior notice.

- PLEASE READ -

Members are welcome to read posts and though we encourage your active participation in the forum, it is not required. If you do participate by posting, however, we expect that on the whole you contribute something to the forum. This means that the bulk of your posts should not be in "fun" threads (e.g. Ankap, Keep & Kill, This or That, etc.). Further, while occasionally it is appropriate to simply voice your agreement or approval, not all of your posts should be of this variety: "LOL Member213!" "I agree."
If it is evident that a member is simply posting for the sake of posting, they will be removed.

8] These Rules & Guidelines may be amended at any time. (last update September 17, 2009)

If you believe an individual is repeatedly breaking the rules, please report to admin/moderator.
See more
See less

Elections in Armenia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Elections in Armenia

Originally posted by Vahram View Post
    So Siggie does this mean you hold bell's moral character in question? As he is the one who started the entire sexuality with younger males in the armed forces.

Yes and then lecture others yourself, while avoiding the pet's indiscretions rings hallow. The man has derailed not just one but many threads yet he is the sinless one here?

Again let me ask you oh wise one who started this sexuality business by claiming "Or is this the secret fantasy of all the Serjolites, to be groped by him? " So all of us have secret fantasies to be molested by Serj? I mean to crack a joke of sexual abuse speaks volumes of his moral character, and you see none of this do you?

Yet when he gets his arse handed to him, you come here and judge the rest of us of our moral character? If you are this blind then you are simply welcome to your opinion of me, but don't stand there as if you hold some kind of moral high ground, it's just another opinion of yours.

Oh yes but the lecture!

How to loose an election and declare yourself a winner

New book written by a common house pet sells millions of copies worldwide....LOL

Meowww! Oh sh!t sorry did not mean to step on the cats tail...LOL

God knows what will happen to me now? Will they make me go to Raffi's tent? Will they make me sneak cookies to him in the dead of night and pet his cat?...ROTFLMAO

Meanwhile back to reality!

I am not a barab person with nothing better to do than play games with you. I know you operate this way, but unlike you, I do not -- I do not speak/type first and think later. Your name appears no where in that statement, therefore it should be safe to assume that it's meant broadly. But you don't seem to make charitable interpretations, do you?

Also, if you recall, I warned you about accusing people of being pedophiles just last year. So, if you want to trace things back to who started what... *shrug*

Distasteful jokes aren't against the rules. Making personal insults is. You guys called my attention to the thread and then in the most blatant of ways hurled personal insults. Still, I didn't do anything to you, except to "lecture you," as you put it. Yet you interpret that as being biased against you and then continue to break rules and challenge me? YES, let us *please* return to reality!

As long as the yap yap comes from the pet it's all fine and good. Don't you dare question it, or your morality will be judged next by the people that are blind by will.

More to the point Artashes, some of these guys have the ballz to put the atabelig and Serj in the same sentence and call themselves patriots! All in defense for the pet, down with Armenia lets save the pet! Where is the puke bucket?

Note before the pets outburst everyone was having a good conversation! Does not matter, litter here litter there, here kitty kitty!
    down with Armenia lets save the pet!
    And this is an OBVIOUS false dichotomy. Gimme a break. You keep presenting this argument as if it holds ANY water. If you don't agree me then you're anti-Armenia. Uhh, no. Maybe in your warped reality logic works that way.

If you're angry, perhaps you should reflect on why. Maybe it's not because I've wronged you... Maybe it's because you recognize what I am saying is true, in which case, it's not me who you should be upset with.
    [COLOR=#4b0082][B][SIZE=4][FONT=trebuchet ms]“If you think you can, or you can’t, you’re right.”
    -Henry Ford[/FONT][/SIZE][/B][/COLOR]

Comment

" I warned you about accusing people of being pedophiles "
      Again, you only see what you want, for a person in the science department you are failing the basic rule. Fact is that the cat was the one who accused our president of being a pedo! This you will continue to fail and see it for what it is.

I am not a barab person with nothing better to do than play games with you. I know you operate this way, but unlike you, I do not -- I do not speak/type first and think later. Your name appears no where in that statement, therefore it should be safe to assume that it's meant broadly. But you don't seem to make charitable interpretations, do you?
      Oh so questioning my morality calling me a barab person and with the same breath telling me that I don't have charitable interpretations? Hmmm

I will take this up with you in private, as you seem to think I called you out here, perhaps you are making yet another opinionated judgement?

Comment

Armenia’s Hybrid Politician: A Look at Raffi Hovannisian through U.S. Embassy Cables

He comes across as being a rather admirable person, with his only main failing that common "every Armenian wants to build his/her own personal church to worship in"-syndrome that seems to guarantee alliances will break up and allies will eventually become adversaries.
        Plenipotentiary meow!

Comment

Hovannisian is a product of the West
          Joy! Maybe we can be allies once more, only to be stabbed again in the back. Perhaps some Englishmen can say again " Our ships can't climb mountains " or the pet laughing at Armenians for holding the paper called the treaty of serves I believe he used the words " masturbating " & " Armenian wet dream " and he talked more sex this time about our president. Now he is here with more advice for you. I only assume that the topic will cover more debauchery as usual.
          Last edited by Vahram; 03-25-2013, 07:39 PM.

Comment

How to loose an election and declare yourself a winner

New book written by a common house pet sells millions of copies worldwide....LOL

Meowww! Oh sh!t sorry did not mean to step on the cats tail...LOL

God knows what will happen to me now? Will they make me go to Raffi's tent? Will they make me sneak cookies to him in the dead of night and pet his cat?...ROTFLMAO
            I would feel very sorry if you had to end up with that punishment....maybe more cookies will avoid petting the cat, unless it is the cat calling the shots. lol

Meanwhile back to reality!
            I have come to think that Armenia has become too democratic for it's own good! For example Armenia let this common fool run for the highest post. When he lost, instead of bowing his head like everyone does in a normal democracy, he has chosen to make an arse out of all of us! Hunger strike after hunger strike and the man is fatter now then ever before! He was given a chance, he lost time to go back to the drawing board, but no! Yet another hunger strike! You have to be fecking kidding me!

Armenia a small landlocked country, with wolfs at the door has to deal with an imbecile like this! No one can argue logic, the same people that count Raffi's votes simply don't want to count Serj votes.
            I have also come to understand now this question in my mind that how some of us Armenians had deserved in the past to have our heads on a stick by our own, and then feed their body to the cat.
            I understand why now.
            B0zkurt Hunter

Comment

Հայրիկյանի խաղը մահափորձից հետո
              ՀԱԿՈԲ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
              Երկուշաբթի, 25 Մարտի 2013,

Մահափորձից հետո թե քաղաքական, թե ֆիզիկական զիգզագով ընթացող Պարույր Հայրիկյանը հայտարարել է, որ պատրաստ է ստանձնել Սահմանադրության փոփոխության գործընթացը գլխավորելու գործը, որ ավելի վաղ Րաֆֆի Հովհաննիսյանին էր առաջարկել Սերժ Սարգսյանը:
              Րաֆֆի Հովհաննիսյանն այդ առաջարկը մերժել էր, փոխարենը մարտի 22-ին նա իր առաջարկները ներկայացրեց Սերժ Սարգսյանին: Պարույր Հայրիկյանը Սահմանադրության փոփոխության գործընթացի ղեկավարումը ստանձնելու պատրաստակամություն հայտնեց Րաֆֆի Հովհաննիսյանի նոր առաջարկներին Սերժ Սարգսյանի պատասխանից մի քանի ժամ առաջ: Հայրիկյանը Րաֆֆի Հովհաննիսյանի փոխարեն համաձայնեց գլխավորել Սահմանադրության փոփոխության գործընթացը, իսկ մի քանի ժամ անց Սերժ Սարգսյանը, պատասխանելով Հովհաննիսյանի մարտի 22-ի հայտնի առաջարկներին, հայտարարեց, թե պատրաստ է դրանք հիմք դարձնել բանակցություն սկսելու համար:
              Փաստացի ստացվում է, որ Սերժ Սարգսյանը հնարավորություն է ստանում Րաֆֆի Հովհաննիսյանի հետ բանակցության հեռանկարին զուգահեռ՝ անկախ, թե ինչպես կզարգանա այդ հեռանկարը, առաջ մղել Սահմանադրության փոփոխության գործընթաց, որը կգլխավորի Պարույր Հայրիկյանը, որին մոտ երկու ամիս առաջ փորձել էին սպանել եւ ով հայտարարեց, որ այդ փորձի հետեւում ռուսական իմպերիալիզմն ու խորհրդային ԿԳԲ-ն են:
              Ի դեպ, Պարույր Հայրիկյանը օրերս դժգոհություն էր հայտնել գործի բացահայտման ընթացքից: Արդեն երկրորդ անգամ: Առաջին անգամ նրա դժգոհությունից հետո ձերբակալվեց նախագահի նախկին թեկնածու, էպոսագետ Վարդան Սեդրակյանը: Ներկայում Պարույր Հայրիկյանը դժգոհում է, որ պետք է հայտնաբերել նրան, ով կանգնած է Սեդրակյանի հետեւում, որովհետեւ Սեդրակյանը չէ գլխավոր պատվիրատուն:
              Միգուցե Պարույր Հայրիկյանի երկրորդ դժգոհությունից հետո Սերժ Սարգսյանը համաձայնի նրան վստահել Սահմանադրության փոփոխության գործընթացը: Պարույր Հայրիկյանը կարծես թե մի անգամ այդ գործով ներգրավվեց Ռոբերտ Քոչարյանի իշխանության տարիներին, բայց ի վերջո 2005 թվականին եղավ մի հանրաքվե, որին քվեարկության էր դրվել ամենեւին էլ ոչ Պարույր Հայրիկյանի մշակած կամ պատկերացրած նախագիծը:
              Թե ինչու է Ռոբերտ Քոչարյանի շրջանի այդ անհաջող փորձն ապրած Հայրիկյանն ավելի վստահում Սերժ Սարգսյանին, թերեւս ինքը գիտե: Միգուցե այդ վստահությունը ձեւավորվել է մահափորձից հետո հիվանդանոցում երկու հանդիպումների ընթացքում, որ նա ունեցել է Սերժ Սարգսյանի հետ: Համենայն դեպս, Պարույր Հայրիկյանը շատ միամիտ քայլ արած կլիներ՝ առանց լրացուցիչ երաշխիքների երկրորդ անգամ նույն գետը մտնելու համար:
              Մյուս կողմից, չի բացառվում նաեւ, որ Հայրիկյանի կարգավիճակը Սահմանադրության փոփոխության հնարավոր գործընթացում ոչ թե անհաջող մահափորձից եւ դրանից հետո Հայրիկյանի բավական կառուցողական դիրքորոշումից հետո բխող որոշում է, այլ ավելի վաղ Հայրիկյանի հետընտրական դերակատարման հնարավոր տարբերակներն էին հենց մահափորձի պատճառներից մեկը: Քաղաքագետ Իգոր Մուրադյանն օրինակ տեղեկություն էր հրապարակել այն մասին, որ ընտրությունից հետո ձեւավորվելիք նոր կադրային լուծումներում Հայրիկյանն ուներ առանցքային տեղ եւ պետք է նշանակվեր ՆԱՏՕ-ում Հայաստանի ներկայացուցիչ:
              Դա իհարկե չափազանց խոսուն քաղաքական եւ դիվանագիտական ժեստ կլիներ, եթե ՆԱՏՕ-ում Հայաստանի ներկայացուցիչ է նշանակվում քաղաքական դեմք, որը նաեւ ունի Արեւմուտքին հայտնի կենսագրություն:
              Միգուցե մահափորձից հետո սահմանադրական փոփոխությունների գործընթացի ղեկավարումը փոխզիջումն է Հայրիկյանի ողջ մնալու բարեբախտության եւ առկա քաղաքական հնարավորությունների միջեւ: Բայց գործուն փոխզիջում, նկատի ունենալով այն, որ Սահմանադրության փոփոխության գործընթացը կարող է դառնալ առաջիկա ներքաղաքական զարգացումների անկյունաքարը, առավել եւս, որ առկա է այդ փոփոխության պահանջը պարունակող ներքաղաքական որոշակի մթնոլորտ՝ առնվազն հիմնական մի քանի ուժերի միջեւ:
              Ի դեպ, հատկանշական է, որ Սահմանադրության փոփոխության անհրաժեշտության մասին՝ որպես ներքաղաքական եւ ներհասարակական անվստահության հաղթահարման տարբերակ, մատնանշված էր նաեւ նախագահի 2013 թվականի ընտրության վեևրաբերյալ Սահմանադրական դատարանի վճռում:

Comment

Հոգեբանական գրոհ Րաֆֆի Հովհաննիսյանի ուղղությամբ
                ՀԱԿՈԲ ԲԱԴԱԼՅԱՆ
                Երկուշաբթի, 25 Մարտի 2013,

Րաֆֆի Հովհաննիսյանը չշտապեց պատասխանել Սերժ Սարգսյանին ու խոստացավ դա անել ավելի ուշ՝ գրավոր: Հովհաննիսյանը բնականաբար կհրապարակի իր պատասխանը՝ մինչ այն ուղարկելը, քանի որ խոստացել է, որ այլեւս ոչ մի փակ զրույց կամ շփում չի ունենալու իշխանության կամ այլ կուսակցությունների հետ:
                Պետք է ենթադրել, որ Սերժ Սարգսյանն իր պատասխանով անակնկալի է բերել Հովհաննիսյանին, եւ նա չի սպասել, որ հարկ կլինի պատասխանել այդօրինակ մի պատասխանի: Այլապես, Րաֆֆի Հովհաննիսյանը կարող էր ունենալ իրադարձության այդպիսի զարգացման տարբերակ եւ չուշացներ իր պատասխանի հրապարակումը: Չի բացառվում նաեւ, որ Հովհաննիսյանն ուներ իրադարձությունների այդպիսի զարգացման համար նախատեսած տարբերակ, բայց նրա խնդիրն այլ է:
                Րաֆֆի Հովհաննիսյանի համար Սերժ Սարգսյանին պատասխանելը գուցե այդքան բարդ չէ, որքան այդ պատասխանը Ազատության հրապարակի իր համակիրների եւ գործընկերների համար բացատրելը եւ հիմնավորելը, եթե ընդունվում է արված առաջարկների հիմքով Սերժ Սարգսյանի հետ բանակցելու եւ առավել եւս հացադուլը դադարեցնելու տարբերակը:
                Ինչ կանի Րաֆֆի Հովհաննիսյանը՝ պարզ չէ, բայց ակնհայտ է, որ նրա անելիքը՝ հրապարակի հետ հաղորդակցության առումով, բավական բարդ է, առավել եւս, որ արդեն իսկ բավական ուժգին հոգեբանական գրոհ է սկսել Րաֆֆի Հովհաննիսյանի ուղղությամբ, հատկապես ԲՀԿ-ի եւ ՀԱԿ-ի շրջանակներից, որոնց ծրագրերի մեջ ամենեւին չի մտնում Րաֆֆի Հովհաննիսյանի եւ Սերժ Սարգսյանի բանակցությունը:
                Այդ բանակցությունը ստվերելու է «ճակատամարտը Երեւանի» համար, եւ որքան էլ որ հայտարարվում է, որ Երեւանը դա Հայաստանի կեսն է եւ հաղթանակի դեպքում կլինի ՀՀԿ-ի մենաշնորհի հակակշիռ, այդուհանդերձ կա անկյունաքարային մի բան՝ Սահմանադրությունը, որով Երեւանի քաղաքապետը օժտված է ընդամենը ՏԻՄ ղեկավարի լիազորությամբ եւ կառավարման լծակների տեսանկյունից անհամեմատ զիջում է կենտրոնական իշխանությանը:
                Հայաստանում իհարկե Սահմանադրություն եւ օրենքներ չեն գործում, բայց այնքան, քանի դեռ դրանք պետք չեն կենտրոնական իշխանությանը: Հենց դրանք պետք են լինում, ապա սկսում են գործել իրենց «ամբողջ խստությամբ»: Հետեւաբար, Երեւանի համար ճակատամարտի ելած ուժերը լավ են պատկերացնում, որ այդ ընտրությամբ լուծվող գլխավոր խնդիրը լինելու էր ընդամենը ընդդիմության դաշտում առաջատարի դիրքերի համար պայքարը եւ այդ դիրքերը վերադարձնելը՝ 2017-18 թվականների համար ակտուալ եւ կենսունակ մնալու, եւ նաեւ խորհրդարանի արտահերթ ընտրություն թույլ չտալու հեռանկարով:
                Երբ Սերժ Սարգսյանն ու Րաֆֆի Հովհաննիսյանը բանակցություն են սկսում, ապա դա թեկուզ իմիտացիոն բնույթի պարագայում արդեն իսկ ենթադրում է Ժառանգության ճանաչում՝ որպես ընդդիմադիր դաշտի առաջատար: Ընդ որում, նաեւ ինչ որ առումով միջազգային ճանաչում: Իսկ դա արդեն կարող է բերել այդ ճանաչման ամենատարբեր ֆորմալացումների: Ու թեեւ կարող է գալ մի պահ, երբ Րաֆֆի Հովհաննիսյանն այդ զարգացումներում կարող է որոշակիորեն կորցնել հանրային հենարանի մի մաս՝ առավել եւս, որ այդ հենարանում կան ռադիկալ եւ անզիջում տրամադրված շատ խմբեր եւ կարեւոր անհատներ, բայց դա արդեն կարող է մեծ նշանակություն չունենալ, քանի որ ֆորմալացումը այլեւս բերելու է լիովին նոր իրավիճակի, երբ անգամ ձախողումը չի նշանակելու դարձ ի շրջանս կամ վերադարձ դեպի հետին ստատուս-քվո:
                Խնդիրն առավել եւս բարդանում է, եթե Րաֆֆի Հովհաննիսյանին հաջողվի աշխույժ եւ կենսունակ պահել հրապարակը եւ փաստացի Սերժ Սարգսյանի հետ բանակցել ոչ թե որպես Րաֆֆի Հովհաննիսյան, այլ որպես ժողովրդի միջնորդ, ներկայացուցիչ, ինչպես հենց ինքը Հովհաննիսյանն է այլ առիթով հայտարարել:
                Այդ դեպքում արդեն, բանակցությունը կլինի ոչ թե իմիտացիա, այլ զգալիորեն իրական գործընթաց, ինչն իհարկե էլ ավելի անցանկալի է «Երեւանի ճակատամարտի» ելած ուժերի համար:
                Սակայն մինչ այդ Րաֆֆի Հովհաննիսյանն իհարկե պետք է լուծի գլխավոր խնդիրը՝ հիմնավոր կերպով բացատրի, թե ինչու է ընդունելու Սերժ Սարգսյանի առաջարկությունը, եթե իհարկե ընդունելու է, եւ ոչ թե հակառակը՝ պատրաստվում է գրավոր մերժել:
                Թեեւ, հավանականը ոսկե միջին տարբերակն է, երբ Րաֆֆի Հովհաննիսյանը կհամաձայնի բանակցել, բայց նաեւ որոշակի պայմաններ ու վերապահումներ կբարձրաձայնի, որպես երաշխիք, որ երբ Սերժ Սարգսյանը նահանջի, նահանջի տեղ ունենա նաեւ ինքը:
                Ընդհանրապես, թե Սերժ Սարգսյանին, թե Րաֆֆի Հովհաննիսյանին քաղաքական իմաստով արագ բանակցությունը շահեկան չէ, առավել եւս, որ ակնհայտ է գոնե առայժմ այդ բանակցության գործնականության պոտենցիալի սղությունը: Բանակցությունը նրանց համար այս պահին առավել անհրաժեշտ է որպես արարողակարգային գործընթաց, հետեւաբար երկուստեք նախընտրելի կլինի փոխադարձ ակտերով որքան հնարավոր է ձգել նախաբանը՝ առնվազն Երեւանի Ավագանու ընտրությանը զուգահեռ:

Comment

Րաֆֆի Հովհաննիսյանն առանձնացել է վրանում. նա չի շտապում արձագանքել
                  25/03

"Ժառանգության" փոխնախագահ Արմեն Մարտիրոսյանի կարծիքով` դրական է, որ Սերժ Սարգսյանը գրավոր պատասխանել է Րաֆֆի Հովհաննիսյանի նամակին, բայց այդ պատասխանի բովանդակային գնահատականը նա թողել է, որ տա կուսակցության առաջնորդը:
                  Ինքը, Րաֆֆի Հովհաննիսյանը, սակայն, դեռ չի շտապում արձագանքել Սերժ Սարգսյանի` միասին աշխատելու հրավերին: Կեսօրից հետո նա առանձնացել է "Ազատության" հրապարակի իր վրանում եւ հանգստանում է:
                  Նրա կողմնակիցները չեն բացառում, որ Րաֆֆի Հովհաննիսյանը Սերժ Սարգսյանի առաջարկին կարող է պատասխանել ժամը 17-ին հրապարակում հրավիրված քաղաքացիական խորհրդի հերթական նիստի ընթացքում:

Comment

Սերժ Թանգյանը երգ է նվիրել Հայաստանում դրական փոփոխությունների համար պայքարողներին
                    Երեքշաբթի, 26 Մարտի 2013

Երաժիշտ Սերժ Թանգյանը դաշնակահար Տիգրան Համասյանի հետ ձայնագրել է Կոմիտասի «Գարուն ա» երգը ու այն նվիրել է Հայաստանում դրական փոփոխությունների համար պայքարողներին: Թանգյանի հայտարարության մեջ, մասնավորապես, նշված է.
                    Բարեւ բոլորին
                    Կոմիտասի Գարուն ա կոչվող գեղեցիկ երգը վերջերս եմ ձայնագրել Տիգրան Համասյանի հետ միասին: Այն թողարկվելու է մեր Jazz-iz-Christ ձայնագրության շրջանակում այս ամռանը: Ցանկանում են նվիրել երգը բոլոր նրանց, ովքեր Հայաստանում պայքարում են դրական փոփոխությունների համար:
                    Խաղաղությամբ
                    Սերժ
                    Երգը՝ այստեղ
                    I recently recorded this beautiful song in Armenian called Garuna by Komitas, with Tigran Hamasyan on piano. It will be released on our Jazz-iz-Christ record this summer. I want to dedicate it to all

Comment

Working...
                    X