Announcement

Collapse
No announcement yet.

SMILE THAT MAKEY YOUR DAY :naughty:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Պատմում է, որ ամբողջովին բնակեցված էր ադրբեջանցիներով: Այս գյուղի բնակիչները ի տարբերություն այլ ադրբեջանաբնակ գյուղերի, չմերվող էին, այսինքն՝ հայերի հետ համարյա չէին շփվում կամ դժվար էին շփվում:

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Անսպասելի խնդիր է առաջացել

    ՀԱԿՈԲ ԲԱԴԱԼՅԱՆ, Մեկնաբան
    Քաղաքականություն - 20 Ապրիլի 2016,

    Քառօրյա պատերազմի անտեսանելի դրվագը

    Քառօրյա պատերազմի թե ընթացքում, թե դրան հաջորդող կրակի դադարի օրերին Հայաստանում առաջացել է անսպասելի մի խնդիր, որը սակայն թերեւս նաեւ անխուսափելի էր, հաշվի առնելով հայաստանյան մի շարք հետպատերազմյան իրողություններ: Այս դեպքում խոսքը Արցախի առաջին պատերազմին հաջորդած իրողությունների մասին է:
    Հայաստանի հանրությունը հայկական բանակի զինվորների ու սպաների խիզախ ու հերոսական քայլերով հիանալուն զուգահեռ, զայրանում էր պատերազմի վրա միավոր հավաքողների քայլերից: Ովքե՞ր են այդ միավոր հավաքողները; Մարդիկ, որոնք բավական պաշար էին ամբարել Արցախի առաջին պատերազմից, հետո այդ պաշարը դարձրել հրադադարի տարիներին պետական եւ հանրային ռեսուրսների մսխման դիրքերի դուրս գալու համար: Խոսքը ֆիդայա-ֆեոդալական հայտնի դասի մասին է, որը 1995 թվականից գործում է քաղաքական իշխանությանը կից, նպաստում ընտրակեղծարարությանը, իր պատերազմական «հերոսություններով» ծառայում որպես իշխող համակարգին որոշակի լեգիտիմություն հաղորդող ռեսուրս: Ինչու են հերոսությունները չակերտի մեջ: Որովհետեւ Արցախի առաջին պատերազմի մասնակից հրամանատարները հետաքրքիր պատմություններ կարող են պատմել այդ մարդկանց պատերազմական կենսագրության մասին, որոնց դեպքում չակերտներն անգամ կարող են լինել չափազանցություն:
    Ժամանակի ընթացքում, ֆիդայա-ֆեոդալական այդ շերտը աստիճանաբար սկսեց հայտնվել «մարգինալ» վիճակում, իշխանական համակարգի տեսակարար կշռում տեղը զիջելով քրեա-օլիգարխիկ շերտին՝ թե ծավալային, թե կշռային ազդեցության տեսանկյունից:
    Արցախի քառօրյա պատերազմն այդ շերտի համար փաստացի դարձավ բազմապրոֆիլ ռեաբիլիտիացիայի առիթ կամ հնարավորություն: Պատահական չէ, որ պատերազմի առաջին իսկ ժամերից հայկական որոշ կայքերում հայտնվեցին տեղեկություններ, թե այսինչն ու այնինչնն արդեն առաջին գծի ճանապարհին են, կամ գծում են, Բաքվում, կամ նույնիսկ այնքան արագ են անցել, որ հայտնվել են Կասպիցի արեւելյան ափին՝ ասենք Աշգաբադում:
    Այդօրինակ տեղեկությունները շարունակվում են առ այսօր, ձեւավորելով զուգահեռ մի իրականություն, որտեղ քառօրյա պատերազմի հերոսը արդեն ոչ թե հայկական կանոնավոր, պետական բանակի ստորաբաժանումներն են, զինվորներն ու սպաները, որոնց մի մասը կյանքի գնով է կանգնեցրել բազմամիլիարդ սպառազինությամբ զինված հակառակորդին, այլ մարդիկ, որոնց «համախառն ներքին վաստակն» ընդամենը եղել է առաջին պատերազմից հետո պետության ընթացքը եւ զարգացումը կանգնեցնելը:
    Իրականում, այդ մարդկանց ներկայիս կռիվը ոչ թե հակառակորդի հետ է, այլ հասարակության եւ նաեւ պետականության ընթացքում սեփական դերի, որով էլ ձեւավորվել է հանրության վերաբերմունքն իրենց հանդեպ: Ինչ որ իմաստով, ներկայում պատկերանում է այդ անձանց մարդկային դժբախտությունն ու ողբերգությունը:
    Նրանք առնվազն ենթագիտակցորեն պատկերացնում են, թե որտեղ են հայտնվել առաջին պատերազմից հետո, եւ երկրորդ պատերազմը շտապեցին օգտագործել, շտապում են օգտագործել այդ տեղից դուրս գալու համար: Բայց քանի որ խոսում է առայժմ ենթագիտակցությունը, ոչ թե գիտակցությունը, կենդանի լեգենդի պսեվդո-մոնումենտալ կերպարով ուրիշինը յուրացնողի կարգավիճակից նրանք հայտնվում են շարքային գրպանահատի կերպարով ուրիշինը, տվյալ դեպքում հայկական պետական կանոնավոր բանակինը յուրացնողի կարգավիճակում, եւ արդեն ոչ թե «պատկառելի», այլ ծիծաղելի էֆեկտով:
    Մեծ հաշվով, տեղի է ունենում բավական խորքային տրանսֆորմացիա, զգալիորեն ակամայից, ինքնաբերաբար, բնականում: Առաջին պատերազմից հետո հայկական հասարակությունը գործնականում չկարողացավ լուծել ֆիդայա-ֆեոդալական մետաստազներ թույլ չտալու խնդիրը, որովհետեւ լուծված չէր իրական ռազմա-քաղաքական էլիտայի խնդիրը:
    Առաջին պատերազմի ֆիդայա-ֆեոդալական մետաստազների խնդիրը փաստացի լուծում է արդեն երկրորդ պատերազմը՝ քառօրյան, որն օգտագործելու իր ձգտումով ռազմա-ֆեոդալական «էլիտան» հայտնվել է բավական ծիծաղելի վիճակում եւ իր «պատվանդանից» իջնելու է հենց այդպես:
    Հասարակության խնդիրն է թույլ չտալ, որ պատվանդանը զբաղեցնի նոր մեկը, թեկուզ իրական հերոս: Բանն այն է, որ այդօրինակ պատվանդանները փտախտ են առաջացնում անգամ իրական հերոսների հոգեբանության մեջ:
    Իսկ այդ վտանգը կա, քանի որ շարունակում է գոյություն չունենալ իրական ռազմա-քաղաքական էլիտա, որը պատվանդանների փոխարեն ձեւավորում ու կայացնում է պետական ինստիտուտներ:

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Azeris dance under the music of Ara Kevorkyan, named "Artsakh"

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    18.04.2016
    Սելֆիդայության վերջը պետք է տալ

    Konstantin Ter-Nakalyan (Antiliberast)
    Սուրիկ Խաչատրյանի որդին է հիմա էլ կամավորագրվել` ակտիվ մարտական գործողությունների դադարից 2 շաբաթ անց:


    Սուրիկ Խաչատրյանի որդին է հիմա էլ կամավորագրվել` ակտիվ մարտական գործողությունների դադարից 2 շաբաթ անց: Ուշագրավ է, որ դեռ չէնք էլ հասցրել մոռանալ սելֆիդայական սեֆլիներից ամենաանհաջողը՝ Սուրիկ Խաչատրյանի կողմից, ով առնվազն 3 գումարտակ ադրբեջանցի սարսափահար անող հայացքով ու փայլուն կոշիկներով խրոխտ նկարվել էր խրամատների մեջ, և ահա՝ Խաչատրյանների ընտանեկան բենեֆիսի նոր սերիան...

    Գիտե՞ք, երեկ Հայլուրով պատահաբար տեսա, որ պատերազմի առաջին օրերից կամավորագրվել է նաև հայտնի հաղորդավար Եգոր Գլումովը: Ես դրա մասին նոր էի իմանում: Նոր էի իմանում նաև այն, որ Գլումովն ինքը հետախուզական դասակի հրամանատարի պաշտոնում է զորացրվել ու չգիտեի, որ ազատամարտիկի որդի է: Մարդն՝ առանց որևէ շուխուռի, պաթոսի և դեմագոգիայի, գնացել է և ոչ մի բենեֆիս չի արել դրանից, ու համացանց չի գցել «դբա Բաքու» ֆեյս կանտռոլով սելֆիներով:

    Տիգրան Խաչատրյանի պահով ինձ զայրացնում է մի քանի բան. եթե Տիգրան Խաչատրյանն այդքան տոգորված է հայրենասիրության ոգով ու սրտացավ է երկրի պաշտպանության հարցերով, ապա ի՞նչն էր խանգարում նրան, որպեսզի ժամանակին ծառայեր բանակում: Եթե առողջական այդքան լուրջ խնդիրներ ուներ, որ չի ծառայել, հիմա ինչո՞ւ է գնում առաջին գիծ, առավել ևս, երբ արդեն ամեն ինչ բավականին հանգիստ է: Լավ, եթադրենք ես նախանձ եմ ու պարապ և կանխակալ մոտեցում եմ ցուցաբերում այս հարցերում: Այդ դեպքում, բացատրեք նվաստիս, թե ի՞նչ անպայման է այս բենեֆիսը անպայմանորեն տեսախցիկների և ֆոտոխցիկների օբյեկտիվի տակ անել:

    Իրոք արդեն զզվացնում են սրանք: Ոնց որ Միդաս արքայի ավելի գաղջ մոդիֆիկացիան լինեն. եթե առաջինի պարագայում ինչին կպներ՝ ոսկի էր դառնում, ապա սրանց պարագայում ինչին կպնում են՝ պղծում են: Պետք է մի հատ օպերտիվ տեմպեով համաբանակային օպերացիա իրականացվի մոտ օրերս և բոլոր սելֆիդայիններին դիրքերից ու դիրքերի հարակից տարածքներից վերադարձնել է պետք իրենց տները: Վնասից բացի, այլ օգուտ չեն տալիս սրանք:

    Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/photo.php?f...15303076&type=

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    azeri heroic army just liberated historic turkic land Paris:
    https://twitter.com/AniHarm16/status/719614482893430784

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    16 / 04 / 2016
    Ադրբեջանցիները ապրիլյան մարտերից հետո հիշողության կորուստ են ունենում



    Աշոտ Ասատրյանը ֆեյսբուքի իր էջում գրել է.

    Ադրբեջանցիները ապրիլյան մարտերից հետո հիշողության կորուստ են ունենում:
    Ռուսաստանում Ադրբեջանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Փոլադ Բյուլ-Բյուլ Օղլին /ԽՍՀՄ երգիչ Բյուլ-Բյուլի որդին/ հայտարարել է , որ ինքը ծնվել է Արցախի Շուշի քաղաքում և գետինն է մտնում , որ չի կարողանում գնա իր ծննդավայր, քանի որ այն օկուպացրել են հայերը: Նա հայտարարել է նաև , որ իր հայրը թաղված է հենց Շուշիում ու արդեն քանի տարի է իր 14-ամյա որդուն չի կարողանում տանի պապի գերեզմանոց: Ադրբեջանցի Փոլադը մտքից դուրս է թռել , որ նրա հայրը մահացել է 1961 թվականին և հողին է հանձնվել Բաքվի պանթեոնում, այս մասին են վկայում Բյուլ-Բյուլի պաշտոնական կայքը և Վիկիպեդիայի էջը:
    Փոլադը նաև մոռացել է,որ 1997 թվականին ՝ հոր 100-ամյակին նվիրված միջոցառմանը նա Հեյդար Ալիևի հետ այցելել է հոր գերեզմանին, որից հետո՝ 10 տարի անց ՝ 2007 թվականին, արդեն Իլհամ Ալիևի հետ է ներկա լինում սեփական հոր գերեզմանին ՝ Բաքվի պանթեոնում: Այս երկու դեպքերը լուսաբանել են ադրբեջանական լրատվականները, դրանց նկարները առկա են նաև Բյուլ-Բյուլի անձնական կայքում: Անցնենք առաջ, Փոլադը մոռացել է նաև այն փաստը, որ նա ծնվել է ոչ թե Շուշիում , այլ Շուշիից հեռու գտնվող Խամբագի անունը ստացած քոչվորական ձմեռանոցում: Վերջին տարիների ընթացքում Փոլադը մի քանի անգամ այցելել է Արցախ, հետևաբար հնարավորություն է ունեցել սեփական զավակներին, որոնք Ռուսաստանի քաղաքացի են, ևս տանել այնտեղ, որպեսզի փնտրեին հոր գերեզմանը: Չնայած այդ ժամանակաշրջանում Փոլադը երևի դեռ հիշողության կորուստ չի ունեցել և իմացել է հոր գերեզմանի տեղը՝ Բաքվի պանթեոնում , քանդակագործ Տոկայ Մահմեդովի պատրաստած շիրմաքարի տակ:
    Ադրբեջանի բնակչությունը արդեն կորցրել է սրբությունը, նրանք պատրաստ են նույնիսկ սեփական հոր , մոր նույնիսկ երեխաների գերեզմանները ուրանան , միայն թե հակահայկական քարոզչություն տանեն : Տեսնես Իլհամի գրպանից քանի գռոշ են ստանում հոր գերեզմանը ուրացող , քոչվոր կյանքին սովոր, սրբություն չունեցող անասունները , որ դեսպանի մակարդակով հորը գերեզմանի մեջ մի քանի անգամ հոլլի պես ֆռռացնում են:

    Leave a comment:


  • Vrej1915
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Erdogan poem: Turkey demands German action over 'obscene' satirist
    11 April 2016
    The Turkish government makes a formal request to Germany to prosecute a TV satirist for broadcasting an obscene poem about President Erdogan.


    Satirist Jan Boehmerman told his audience that the contents of the poem were barred under Germany's criminal code
    Turkey has made a formal request to Germany to prosecute a TV satirist for reading an obscene poem about President Erdogan, officials in Berlin say.
    Jan Boehmermann made clear before he read the poem that it contained allegations that breached German rules on free speech.
    Germany prosecutors launched a preliminary inquiry, as insulting foreign leaders is considered illegal.
    Broadcaster ZDF has said it will stand by Boehmermann.
    "The programme will carry on as before," it said, insisting that collaboration with Boehmermann would continue.
    However, the public TV network removed the video from the internet last week.
    The government has said it will consider the Turkish request, adding that Chancellor Angela Merkel saw freedom of speech as non-negotiable.
    Germany's free speech row - by Damien McGuinness, BBC News, Berlin


    Jan Boehmermann is Germany's most daring comedian, proving that the country's ordinarily stuffy public broadcasters can be innovative.
    But try to find the sketch online now and a message comes up saying that it's not available for copyright reasons. In fact the clip has been deleted by the channel that broadcasts the show.
    Some have called the sketch art. Others say it's puerile and vulgar. But whether its author should be prosecuted is quite another question.
    There is outrage in Germany that a publicly-funded channel has appeared to bow down to pressure from the Turkish government, which is already accused of suppressing free speech back home.
    And Chancellor Angela Merkel's opinion that the poem is "deliberately offensive" has laid her open to accusations that she is not standing up for free speech because Europe needs Turkey to help solve the refugee crisis.
    The poem was broadcast in late March on Boehmermann's Neo Magazin Royale show.
    It was in response to an earlier Turkish complaint about a satirical song on German TV mocking President Recep Tayyip Erdogan's authoritarian style and crackdown on civil liberties.


    Turkey originally complained about a video lampooning President Erdogan's crackdown on freedom of speech
    The German ambassador was summoned by the government in Ankara after the song, "Erdowie, Erdowo, Erdogan", was broadcast on the public NDR TV channel. The German government and the EU defended the song as an example of free speech.
    Boehmermann hit back, delivering the poem during his late-night show as an example of what he was not allowed to do under Germany's criminal code.
    The poem featured references to sex with goats and sheep as well as references to repression of Turkey's minorities.
    Twenty complaints were made and prosecutors in Mainz announced they were investigating whether it had broken section 103 of the criminal code, which bans insulting representatives or organs belonging to foreign states.
    Chancellor Angela Merkel's spokesman, Steffen Seibert, told reporters on Monday that the government in Ankara had sent Germany's foreign ministry a diplomatic note with "a formal request for criminal prosecution".
    The note would be examined, he added. "It will take a few days. I can't and don't want to anticipate the results of this examination."
    Boehmermann is widely known in Germany for his incisive satire. Last year, he produced a video of Greece's then-finance minister, Yanis Varoufakis, raising his middle finger to Germany.
    After his poem was pulled from the internet on 1 April, he tweeted: "I think today, 1 April 2016, we've shown impressively together with ZDF where the limits of satire lie here in Germany. Finally!"

    Leave a comment:


  • Mher
    replied
    Re: SMILE THAT MAKEY YOUR DAY

    Full blown North Korea
    This is what we have to compete with

    Leave a comment:

Working...
X