Announcement

Collapse

Forum Rules (Everyone Must Read!!!)

1] What you CAN NOT post.

You agree, through your use of this service, that you will not use this forum to post any material which is:
- abusive
- vulgar
- hateful
- harassing
- personal attacks
- obscene

You also may not:
- post images that are too large (max is 500*500px)
- post any copyrighted material unless the copyright is owned by you or cited properly.
- post in UPPER CASE, which is considered yelling
- post messages which insult the Armenians, Armenian culture, traditions, etc
- post racist or other intentionally insensitive material that insults or attacks another culture (including Turks)

The Ankap thread is excluded from the strict rules because that place is more relaxed and you can vent and engage in light insults and humor. Notice it's not a blank ticket, but just a place to vent. If you go into the Ankap thread, you enter at your own risk of being clowned on.
What you PROBABLY SHOULD NOT post...
Do not post information that you will regret putting out in public. This site comes up on Google, is cached, and all of that, so be aware of that as you post. Do not ask the staff to go through and delete things that you regret making available on the web for all to see because we will not do it. Think before you post!

2] Use descriptive subject lines & research your post. This means use the SEARCH.

This reduces the chances of double-posting and it also makes it easier for people to see what they do/don't want to read. Using the search function will identify existing threads on the topic so we do not have multiple threads on the same topic.

3] Keep the focus.

Each forum has a focus on a certain topic. Questions outside the scope of a certain forum will either be moved to the appropriate forum, closed, or simply be deleted. Please post your topic in the most appropriate forum. Users that keep doing this will be warned, then banned.

4] Behave as you would in a public location.

This forum is no different than a public place. Behave yourself and act like a decent human being (i.e. be respectful). If you're unable to do so, you're not welcome here and will be made to leave.

5] Respect the authority of moderators/admins.

Public discussions of moderator/admin actions are not allowed on the forum. It is also prohibited to protest moderator actions in titles, avatars, and signatures. If you don't like something that a moderator did, PM or email the moderator and try your best to resolve the problem or difference in private.

6] Promotion of sites or products is not permitted.

Advertisements are not allowed in this venue. No blatant advertising or solicitations of or for business is prohibited.
This includes, but not limited to, personal resumes and links to products or
services with which the poster is affiliated, whether or not a fee is charged
for the product or service. Spamming, in which a user posts the same message repeatedly, is also prohibited.

7] We retain the right to remove any posts and/or Members for any reason, without prior notice.

- PLEASE READ -

Members are welcome to read posts and though we encourage your active participation in the forum, it is not required. If you do participate by posting, however, we expect that on the whole you contribute something to the forum. This means that the bulk of your posts should not be in "fun" threads (e.g. Ankap, Keep & Kill, This or That, etc.). Further, while occasionally it is appropriate to simply voice your agreement or approval, not all of your posts should be of this variety: "LOL Member213!" "I agree."
If it is evident that a member is simply posting for the sake of posting, they will be removed.

8] These Rules & Guidelines may be amended at any time. (last update September 17, 2009)

If you believe an individual is repeatedly breaking the rules, please report to admin/moderator.
See more
See less

Elections in Armenia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Elections in Armenia

Originally posted by Hakob View Post
    Opposition had their chance in suprime court, in front of media and whole country, and did not bring any evidence but those gossips to change anybody's conviction that all those "charts and reports" are nothing but see-saws. I don't care for any chart if they can not be backed by real facts.
    Even Raffi himself admitted to president that he did not win. This words Raffi has not disputed yet. Hell, even anybody that mentions those charts has not given any real evidence to back them up.
    There were over 6000 observers, who signed under election polling papers, majority non ruling party. Were is the real undisputable evidence of tampering?
    Long before and up to last minute all the polls, even by gallup, predicted Serj's win.
    As far as I am concerned, Serj Sargsian has won and all official international figures have accepted and congratulated him.

Anybody continuing with see-saws is doing something like below.
    http://www.youtube.com/watch?v=sPNYYr4aLaM
    Are you too ignorant to read that the data in the charts comes from Armenia's own Central Electoral Commission? Or, more likely, you just don't care. Why are you not just honest and say that you care nothing for electoral processes? If they give the result you want by honest means, then that's fine. If you have to commit electoral fraud, that's fine too. Bribes, threats, ballot-box stuffing, all of that is acceptable. And if you have to suspend elections completely in order to remain in power, then that's fine too.
    Last edited by bell-the-cat; 03-27-2013, 06:54 PM.
    Plenipotentiary meow!

Comment

If they give the result you want by honest means, then that's fine. If you have to commit electoral fraud, that's fine too. Bribes, threats, ballot-box stuffing, all of that is acceptable. And if you have to suspend elections completely in order to remain in power, then that's fine too.
      The problem my dear pet is that you are not interested in helping Armenia! Every angle will be used by people like you for your own deeds! This is not about Fair elections in Armenia, this is about using every little dirty trick in the book to try and finally pull off the Apricot revolution witch they have been trying to do for ever! Look at the Arab spring, look at all the fruit and vegi revolutions we have had except the one little tinny republic that they could not pull this off in. We have now resorted to conspiracy theories in a last desperate attempt to continue this nonsense. While the Armenian Dram just after the election was gaining against the dollar now it has started to fall badly. This Raffi thing is costing us dearly on every front that we have improved since the last election, and sadly you are not the only one mixing it up, we have our own doing it too without understanding what they are doing. At least you have an agenda, so you are excused, what I can't do is put on a blind fold to our own. Not while I know the game at hand, in the end this has nothing to do about the election, not from a man who in the last election only got 6 percent of the vote. Perhaps the ballots have been stuffed, under the supervision of the Western spies pretending to be NGO's not the first time they have done this, and stuff the boxes in favor of Raffi! If we are going to start using theories one can't overlook this because it goes against your agenda! Just another theory ole boy, one is as good as another until it is disproved! So check!

Armenia in the Western press plastered all over with the glee by the Joo. Armenian currency falling, watching mere idiot hippies go on and on about this election while they are asleep and have taken their eyes off the ball. Enjoy the show, because this is all a fecking game!
      Last edited by Vahram; 03-27-2013, 08:00 PM.

Comment

Feb 15,2013
        Originally posted by gegev View Post
        Raffi Hovhannisyan supporters are growing in such an unexpected way, that I first time in the recent elections suspect that Serj Sargsyan is going to become the looser, despite all obstacles they created for the opposition candidates.

By the way Raffi tremendously improved his speech skills in Armenian language and looks much more confident and smart at his TV presentations.

Amazingly this time, as opposed to the elections done before, the most part of supporters are the pensioners and the poor. He promised to double pensions, minimal salary and create 180,000 jobs.

This means that the $25 bribe, to make living for 5 years, doesn't work any more.
        Feb 16,2013
        Originally posted by Haykakan View Post
        I would pick Serj over Raffi any day. Serj has proven over and over again that he is a step or two ahead of other world leaders. Serj has military experience in kharabagh, he has diplomatic experience, he has a proven tract record of domestic reform and using world events to Armenia's advantage. Raffi is the armenian version of Shakasville or another version of LTP. We have seen what happens to nations led by such people and i very much doubt we want the same things to happen in Armenia again. Sure Raffi promises jobs and pensions but what polititions doesn't?
        Feb 17,2013
        Always advocating for the powerful and corrupt doesn’t harm the advocator by the mighty and at the same time it is a very lucrative business nowadays. Such people are very much appreciated by ...
        Time is the real judge.
        Last edited by gegev; 03-27-2013, 09:52 PM.

Comment

Originally posted by bell-the-cat View Post
          Are you too ignorant to read that the data in the charts comes from Armenia's own Central Electoral Commission? Or, more likely, you just don't care. Why are you not just honest and say that you care nothing for electoral processes? If they give the result you want by honest means, then that's fine. If you have to commit electoral fraud, that's fine too. Bribes, threats, ballot-box stuffing, all of that is acceptable. And if you have to suspend elections completely in order to remain in power, then that's fine too.

Armenia's Central Electoral Comission veryfied Serj Sargsian as the "winner of fair and democratic election". That's number one. . Who's ignorant? Me or you? Who the hell are you to comment about my honesty or presidential preference? want to talk about electoral fraud or ballot-box stuffing? c'mon. Bring evidence. I am ready to listen.
          You have been spilling pus from your mind all over about Armenian elections.
          The charts that you refer to, I have read too. But they are just part of overall report from which you chose only the portions that suits you, and continue to drum nonstop, forgetting that majority of Armenia's population knows who to listen and what to listen to. Who's ignorant?
          How can you say that I am part of or support any power in Armenia when you don't even know where I live?
          Maybe you cannot notice that some people are just tired of self righteous addle drummings by people your kind and tell you to shut up a little and grow up to be just a little above the level against which you try to bring "your thruth" before getting us too bored?
          Last edited by Hakob; 03-27-2013, 10:27 PM.

Comment

Time is the real judge.
            Definitely agree on Time Being .
            @gegev
            In post # 1442 I ask questions . Might you respond to them that I can better understand your words ?
            In your above post you say --- always advocating for the powerful etc. Is that what you think myself and others who are against Raffi are doing ? Do you think Raffi's stance toward the tkurds will reflect Armenian values or US/tkurd/zion desires ?
            Do you think we should make a deal with tkurks and recognize existing borders and accept a " gee I'm sorry" and just move on ?
            I hate the oligarchs but am more fearful of the west's dishonesty and conniving ways .
            Artashes

Comment

Originally posted by Artashes View Post
              @gegev
              In post # 1442 I ask questions . Might you respond to them that I can better understand your words ?
              In your above post you say --- always advocating for the powerful etc. Is that what you think myself and others who are against Raffi are doing ? Do you think Raffi's stance toward the tkurds will reflect Armenian values or US/tkurd/zion desires ?
              Do you think we should make a deal with tkurks and recognize existing borders and accept a " gee I'm sorry" and just move on ?
              I hate the oligarchs but am more fearful of the west's dishonesty and conniving ways .
              Artashes
              Yes, time will tell.
              Raffi or Serj are just pawns in a bigger game that's being played between east and west.
              For me personally none is preferable over the other.
              But I care, who's done deeds to strengthen my homeland. And more so, who will in the future.
              Don't need any ideologists teaching me what to do or who to support.

Comment

20.5 միլիոն դրամ Հայրիկյանին` արտերկրում բուժվելու համար

Կառավարությունը այսօրվա նիստում որոշեց իր պահուստային ֆոնդից 20.5 միլիոն դրամ (մոտ 50 հազար դոլար) հատկացնել «Ազգային ինքնորոշում» միավորման առաջնորդ, Հայաստանի նախագահի նախկին թեկնածու Պարույր Հայրիկյանին` արտերկրում բուժվելու նպատակով:

Հայրիկյանի դեմ զինված հարձակում էր կատարվել այս տարվա հունվարի 31-ի ուշ երեկոյան, ինչից հետո նա ավելի քան 10 օր անցկացրեց հիվանդանոցում:

«Ազգային ինքնորոշում» միավորման առաջնորդի դեմ մահափորձի գործով ներկայումս կալանավորված է երեք մարդ, այդ թվում` Հայաստանի նախագահի նախկին թեկնածու, որպես էպոսագետ հայտնի Վարդան Սեդրակյանը, ում մեղադրանք է առաջադրվել Հայրիկյանի սպանությունը պատվիրելու համար:

Հովհաննես Շողիկյան

Comment

Originally posted by Artashes View Post
                  @gegev
                  Artashes
                  Definitely, Artashes, I am just seconding your thoughts. And by saying "Ideologists", i am not calling you one. Excuse me for any misanderstanding.

Comment

«Որքա՞ն կարելի է կողոպտել մի բուռ երկիրը եւ դեռ թույլ չտալ, որ կողքինը ապրի». Մարի Ռոզ Աբուսեֆյան
                    21/03/13

Ամերիկահայ դերասանուհի, բեմադրիչ , բանաստեղծ եւ հեղինակավոր հրապարակագիր Մարի Ռոզ Աբուսեֆյանի հոդվածն ամբողջությամբ ներկայացնում ենք ստորեւ:

«Այսօր աշխարհի հայության հայացքը կրկին ուղղված է իրենց հայրենի հողին, բոլորիս մտահոգությունը կրկին մեր երկրում իր իրավունքների համար ոտքի կանգնած ժողովուրդի արդար պահանջի իրականացման խաղաղ հաղթանակն է:

Թեեւ մեր հայրենի երկրի իշխողների համար աշխարհով մեկ ցրված հայության պահանջն ու ձայնը միշտ արհամարհվել է ավելի քան իր երկրում ապրող ժողովրդի պահանջը, բայց մեր կառավարությունը թող իմանա, որ մենք` երկրից դուրս ապրող հայերս էլ, մեր ժողովրդի հետ ենք, մեր ձայնն էլ միացնում ենք վերջապես իր լռությունը պատռած մեր հայրենի ժողովրդի ձայնին:

Այսօր ողջ հայությունն է ըմբոստացել հայրենի երկիրը եւ ժողովրդին աստիճանաբար ոչնչացնողների դեմ: Սա ոչ թե մեկ անձի, այլ մի ամբողջ ղեկավարման ձեւի եւ միջոցի դեմ ըմբոստացում է: Ղեկավարման, որի սխալ ու հիվանդագին սկիզբը դրվեց մեր անկախացման օրը եւ որը դեռ շարունակվում է:

Մեր անկախությունից հետո երկրի իշխանությունը ստանձնողներին թվաց, որ հիմնովին ոչնչացրել, անդամալուծել է ժողովրդի համբերության ջիղը եւ նրան հավետ կարող է ընչազուրկ ու ստրուկ պահել:

Նրանք ոչ միայն սխալվել էին ժողովրդի համբերության տարողության իրենց հաշվարկներում, այլ բոլորովին աչքաթող էին արել մեր ժողովրդի իմաստուն համբերության խորությունը, կրկին անգամ հաստատելով, որ առանց ճանաչելու իրենց ժողովրդին, երեք նախագահներն էլ, տեր էին դարձել մի երկրի, որի հանդեպ հասարակ հարգանք ու պարտականություն չէին տածում եւ չարաչար էին վարվում մեր բազմիցս տանջված ժողովրդի հետ:

Մեր երկրի ղեկավարները եւ կառավարության ողջ կազմը այնքան էին տարված իրենք իրենցով, իրենց կողոպուտով, որ չէին նկատում ոչ միայն ժողովրդի օրե օր աճող չքավորությունը, այլ նրա բացահայտ արհամարհանքը իրենց` իշխողների հանդեպ: Բնականաբար այդ արհամարհանքի ողջ պատճառը ի վերջո տեսանելի պիտի դարձներ իրեն հալածողներին, նույն ինքը, լռած ու համակերպված ձեւացող, իր հողի վրա ոտնատակ գնացող ժողովուրդը: Եւ եկավ փետրվարյան այդ օրը, երբ ժողովրդի քսան տարվա կուտակված տառապանքը ձայն դարձրեց մեր հանրապետության նախկին արտաքին գործերի նախարար, այժմ նախագահության թեկնածու Րաֆֆի Հովհաննեսյանը, որը քսան տարուց ի վեր ականատեսն ու վկան է իր ժողովրդի ու երկրի կողոպտվող վիճակին:

Ժողովուրդն զգաց, որ այդպես թեւաթափ նստելով` կորցնում է ոչ միայն իր արժանապատվությունը որպես մարդ, կորցնում իր իրավունքները որպես երկրի քաղաքացի, այլ կորցնում է իր զավակներին, իր ընտանիքը, իր տունը, իր պապենական հողը, իր ավանդույթները, այդ ամենը ինքնակամորեն հանձնում է պատահական երջանկությամբ գահին հայտնված եւ նրա շուրջը թավալ եկող իշխողների մի հսկա բանակին:

Մեր կառավարությունը երբեւէ մտածե՞լ է, որ առանց ղարաբաղյան շարժման նրանք այսօր ժողովրդին իշխելու իրավունքի տեր չէին լինի: Սովորական, պարզ թիվ կլինեին, հավանաբար` ավելի օգտակար մարդ երկրի համար:

Մտածե՞լ են արդյոք, որ այսօր իրենց դեմ են ելել ոչ միայն տարեցներ, այլ բոլոր նրանք, ովքեր դեռ երեխա, իրենց ծնողների ուսին նստած, 1988 թ. այն ժամանակ դեռ Թատերական կոչվող հրապարակում, մաքրամաքուր ապագայի հույսով, ապշած հետեւում էին հրապարակում բարձրացող բռունցքներին` իրենց մանկական փոքրիկ բռունցքներն էլ միացնելով անկախության ձգտող հոգիներին:

Մեր առաջին նախագահը չխնայեց նույնիսկ այդ փոքրիկ բռունցքների մեջ սեղմված երազներին եւ արագորեն ջարդ ու փշուր արեց այդ փոքրիկ ու մատղաշ մատների մեջ սեղմված հավատը, լույսը եւ մութի, սովի, սառնամանիքի մեջ պահեց նրանց, մի ամբողջ երկիր: Արդարացի հաշվարկ եղե՞լ է, թե քանի երեխաներ, տարեցներ ու միջին տարիքի մարդ կորցրինք այդ տարիներին: Քանի տասնյակներ կուլ գնացին կառավարության մաքրագործումին: Սակայն ժողովուրդը լռելյայն տոկաց բոլոր նվաստացումները` մտածելով, որ պատերազմ ու շրջափակում է, դեռ մինչեւ իսկ օգնեց Սումկայիթի, Պաքվի ջարդերից ու Ղարաբաղից մազապուրծ փրկված իր հայրենակիցներին` իր չունեցածը կիսելով նրանց հետ: Ժողովուրդն այդ ժամանակ հետեւեց իր ներքին իմաստությանը եւ ամեն տեսակի զրկանք գերադասեց երկրի կորստից: Չէ՞ որ հարցը իր երկրի ճակատագրին էր վերաբերվում:

Հետագայում արդարացի եւ անարդարացի ճանապարհով իշխանությանը տիրացածները շարունակեցին ու էլ ավելի զարգացրին մեր անկախության սկզբից որդեգրած` հօգուտ իշխողների սահմանադրությունը. արհամարհել ժողովրդի իրավունքներն ու գոյությունը, դառնալ միահեծան ու ապրել ապագա սերունդների հաշվին:

Այստեղ տեղին է մեր նախագահներին հիշեցնել Նափոլեոնի խոսքերը. «Զինվորին ծեծել` նշանակում է պատվազրկել նրան, իսկ առանց պատվի զինվորը զինվոր չե»: Ես այն ընդհանրացնում եմ ժողովուրդ հասկացողությամբ, քանի որ ժողովուրդն է իր երկրի զինվորը: Իրապես, ինչպե՞ս կարելի էր պատվազրկել անկախացման այդ դժնդակ ճանապարհը անցած մեր ժողովրդին:

Ինչպե՞ս կարելի էր ծնողների ուսերից իրենց երկրի անկախացմանը ականատես ու մասնակից եղող սերնդի երեխաներին, որոնք մեծացան այդ մութ ու ցուրտ տարիներին, ուսում առան իրենց անկախացած երկրում, թողնել անգործ, արհամարհել նրանց մտային հարստությունը, աչք փակել մեծ թվով նրանց արտագաղթին, աչք փակել նույնիսկ այդ նույն սերնդի այլասերմանը, երկրում եւ երկրից դուրս:

Ինչպե՞ս կարողացան ժողովրդի հոգուց քերել ազգային ավանդույթները, ազգային խորը հոգեկան կապերը պատմության, նրա ստեղծած բոլոր հարստությունների հետ, ընթերցասեր ու մշակույթով ապրող մի ողջ սերունդ դարձրին օտարի թափթփուքին գերի: Ինչպե՞ս կարողացան մտավորականությանը դուրս մղել երկրի կառուցումից:

Ինչպե՞ս կարողացան հանգիստ քնել, երբ իրենց ղեկավարած երկիրը դատարկվում է, երբ ընտանիքները իրենց երեխաներին ամենապարզ կեցություն հայթայթելու հնարավորություն չգտնելով` բաժան-բաժան են լինում, տրորվում, ոտնատակ գնում աշխարհի տարբեր ճյուղավորումներում: ել չեմ խոսում չնչին դրամ վաստակելու համար թշնամի թուրքերի գիրկը նետվող օրե օր աճող մեր երիտասարդների թվի մասին:

Միայն կարելի է ապշել, թե ի՞նչ աստիճան բարոյազրկված ու անտարբեր պիտի լինեն ղեկավարները, որ այս 22 տարում անտեսեն երկրում ծայր առած ու ժամ առ ժամ ժողովրդին դեպի քայքայում տանող այս վիճակը:

Լա՛վ, եթե ղեկավարը Երեւանի իր զրահապատ դիրքից, իր «աստվածային» բարձունքից չէր նկատում տանջվող ժողովրդի աղքատացող վիճակը, միթե՞ տարբեր շրջանների մարզպետները չէին զեկուցում իրենց համագյուղացիների ծայր աստիճան ոչ թե աղքատ, այլ թշվառ վիճակը: Այդ ինչպե՞ս է, որ մենք, մի քանի օրով այցելուներս, անմիջապես նկատում ենք այն հսկայական վիհը` հաստատված չքավորների ու հարստությունից տրաքվող մենատերերի մեջ:

Ուրեմն այս վիճակի համար միայն նախագահին չի կարելի է մեղադրել: Մեղադրական աթոռին պիտի նստեն բոլոր իշխանություն ու պաշտոն ունեցողները, մի ամբողջ համակարգ:

Որքա՞ն կարելի է կողոպտել մի բուռ երկիրը եւ դեռ թույլ չտալ, որ կողքինը ապրի:

Որքա՞ն կարելի էր շահագործել ժողովրդի համբերությունը:

Մեր ժողովուրդը միշտ ունեցել է մի գերխնդիր` ապրել ազատ իր սեփական հողում, ընտանիք կազմել, զավակներ մեծացնել, սրբորեն պահպանել ավանդույթն ու լեզուն, մշակել ու հարստացնել իր հողը:

Ո՛չ խաները, ո՛չ սուլթանները, ցարերն ու համայնավարները չեն կարողացել կոտրել նրանց մեջ այս ամրակուռ ջիղը: Կոտորվելով, լլկվելով ապրել, պահել են իրենց հողն ու ընտանիքը: Բայց ահա, առանց սուլթանների ու ցարերի, ժողովուրդը դարերով պահած իր գերխնդիրը թաղած` անկախացած իր կառավարության անկշտում ախորժակում փախչում է իր երկրից, մասնատում իր ընտանիքը, ոտնատակ տալիս ավանդույթ ու լեզու:

Այսօր ժողովուրդը օգտագործելով խեղաթյուրված քվեարկությունը` կրկին հրապարակում է, այս անգամ էլ` «Բարեւի հեղափոխություն» կարգախոսով:

Թեեւ մեր նախկին պատմական փորձառությունից դաս առած պիտի լինեինք, որ այդ «հեղափոխություն» անվանարկումը այնքան էլ բարեբեր չէ ոչ մեկի եւ հատկապես մեզ համար, վկան` մեր պատմությունը եւ նաեւ վերջին` Լեւոն Տեր Պետրոսյանի «երգի-պարի ողորմելի հեղափոխությունը», որն ավարտվեց մարտյան ողբերգությամբ:

Ճիշդ է, մենք ուրախանում, ողջունում ենք մեր ժողովրդի արթնացումը եւ միեւնույն ժամանակ չենք կարող չմտածել այդ արթնացման ծանր հետեւանքների մասին, որոնք մեր ժողովրդին ոչ թե կ՛ազատեն, այլ կմխրճեն մեկ այլ ավելի ծանր վիճակի մեջ:

Բոլորս ականատես ենք, որ ժողովուրդը հստակ պահանջներով` իր իրավունքների հարգմամբ, իր տնտեսական վիճակը թեթեւացնելու, համատարած գործազրկության վերացման ուղիներ մշակելու, օրենքները հստակեցնելու եւ խստորեն ու ճշդությամբ այն իրագործելու միջոցների գործադրման առաջարկ-լուծումով չի ելել ոտքի:

Մեզ հայտնի է, որ այս ամենը կուտակած իր ներսում` բռնկում է դարձել ու ոտքի հանել նրանց իրենց ընտրած թեկնածուին` Րաֆֆի Հովհաննեսյանին տված իրենց ձայնը պաշտպանելու համար:

Եթե ժողովուրդը չունի տնտեսական ազատություն, եթե երկիրը մասնատված է մի քանի տասնյակ հափշտակիչների մեջ, միակ ելքը այդ կողոպտիչներից ազատվելն է:

Բայց ամենից առաջ ժողովուրդը իր այս բոլոր պահանջներին գոհացում տվող արդեն պատրաստի մարդուժ պիտի ունենար: Դա հենց այնպես, միանգամից չի լուծվում: Դրա համար պետք է պատրաստվել, որոշակի լուծում ունենալ ոտից-գլուխ փոխելու մեր գործադիր, օրենսդիր եւ արդարադատության համակարգը: Պիտի քանդել, վերացնել մի հսկայական շղթայական կապ, իրար սոսնձված մի ամրություն: Չմոռանանք, որ պաշտոնն ու դիրքը չարաշահելը ախտ է, որով վարակված 22 տարի այդ մթնոլորտում ձեւավորված մի հոծ բազմություն է գոյացել, որն առողջ թեկնածուներ գտնելու գործն է դժվարացրել:

Այս ամենը ժողովուրդին փոխանցող, նրան նախապատրաստող աշխատանքը չի տարված: Միայն ժողովրդի զարթոնքի եւ ոգեւորության վրա հիմնվելը չի կարող երկրի ներսում արդեն քարացած դարձած իրավիճակները փոխել:

Մենք պատմությունից արդեն դաս առած պիտի լինեինք, որ հրապարակներում որոշում չի առնվում: Հրապարակներում հայտարարվում են որոշումները:

Որքան էլ այս շարժման հետ եմ, որքան էլ տարիներ շարունակ անվերջ իմ ներկայացումներից առաջ միշտ մեր ղեկավար համակարգի արատների մասին եմ խոսում, գրում եմ մեր երկրում տիրող անարդարությունների անընդունելի վիճակի մասին, յուրաքանչյուր անգամ տեսնում ժողովրդի աստիճանական պրկումը, դարձյալ այս օրերին ծայր առած բռնկումը ավելի մտահոգություն է առաջացնում իմ մեջ, քան` հուսադրում:

Այս օրը ի վերջո պիտի գար, դա զգալի էր, բայց ոչ մեկիս գաղտնիք չէ նաեւ, որ մեր տարածաշրջանը վտանգներով ու ահավոր դյուրաբեկ վիճակում է: Վկան Միջին Արեւելքի այսօրվա ողբերգական վիճակը: Իրանի հանդեպ Արեւմուտքի թշնամանք հրահրող արշավը:

Ոչ մեկիս գաղտնիք չէ, որ մենք հայտնվել ենք արեւմտյան եւ արեւելյան երկու հզոր պետությունների շահերի բախման կետում, նրանց պայքարի անմիջական կենտրոնում եւ գիտենք, թե ի՛նչ է սպասվում մեզ, եթե որեւէ սխալ քայլ անենք:

Բոլորովին զարմանալի չէ, որ թուրքերը եւ աշխարհը լուռ են մեր երկրում բարձրացող այս շարժման հանդեպ: Այդ ինչպե՞ս է, որ ամենափոքր երեւույթ անմիջապես դառնում էր մեր թշնամուն եւ աշխարհին հուզող հարց, բայց հիմա այս բացահայտ շարժման հանդեպ անտեսվող լռություն է: Հետեւությունը պարզ է` յուրաքանչյուրն սպասում է, թե ո՞ր թեւը կհաղթի:

Ուզում եմ այստեղ հիշեցնել Պենճըմին Ֆրանքլինի` երկրի խաղաղությունը իմաստավորող մի ձեւակերպում. «Կայսրությունը նման է կարկանդակի, հեշտորեն ուտվում է եզրերից»: Իսկ մեր եզրերը, այսինքն մեր սահմանները` Արցախի, Մեղրիի, Հայաստանի, ավելի քան երբեւէ վտանգված են այսօր:

Թուրքերն ու ազերիները անհամբեր սպասում են հարմար առիթի` իրենց երազածը ստանալու, եւ այս խառնակությունը հեշտորեն կարող է դռներ բանալ նրանց հույսերի համար:

Ոչ միայն ոգեւորված միանանք այս պոռթկումին, այլ միաժամանակ սթափ մտածենք` ի՞նչ ճանապարհով, ի՞նչ միջոցներով մեր ժողովրդին օգնենք իր պահանջներին ավելի հեշտորեն հասնելուն:

Մտածենք` ի՞նչ ճանապարհով օգնենք մեր ժողովրդի այս արթնացումը ճիշդ հիմքերի վրա դնել, որ կրքերի բռնկումով չառաջնորդվենք եւ հին սխալը չկրկնենք:

Ամենից առաջ, նույնիսկ կեցությունից էլ վեր պիտի մտածենք մեր երկրի եւ հատկապես Արցախի խաղաղության եւ մեր երկրի ամբողջականության մասին:

Հիշենք, որ թշնամին անհամբեր սպասում է մեր սայթաքումին, որ Արցախի հետ կապված իր հարցերը վերջնականապես լուծի:

Կասկածից վեր է, որ սրբագրելու ենք մեր գործած սխալները, 22 տարիներ լռությամբ հանդուրժելով տզրուկային քաղաքականությամբ ուռճացած մեր կառավարության համակարգին:

Կասկածից վեր է, որ մեզ անհրաժեշտ է պետական մի նոր համակարգ, երկրի ու ժողովրդի շահերն ու իրավունքները հարգող ու պաշտպանող, բայց դա արվելու է մտածված ու ծրագրված, առանց հույզերի ու փոթորկումների, առանց օտար ուժերի հրահրմամբ, միայն ու միայն մեր երկրի շահերից ելնելով, միայն ու միայն լուրջ ծրագրումով:

Ողջ հայությունը մեր ժողովրդի հետ է, բայց` զգոն լինելու հրամայականով…»

ՄԱՐԻ ՌՈԶ ԱԲՈՒՍԵՖՅԱՆ

Սան Ֆրանցիսկո

© Medialab.am

Comment

Originally posted by Vrej1915 View Post
                      20.5 միլիոն դրամ Հայրիկյանին` արտերկրում բուժվելու համար

Կառավարությունը այսօրվա նիստում որոշեց իր պահուստային ֆոնդից 20.5 միլիոն դրամ (մոտ 50 հազար դոլար) հատկացնել «Ազգային ինքնորոշում» միավորման առաջնորդ, Հայաստանի նախագահի նախկին թեկնածու Պարույր Հայրիկյանին` արտերկրում բուժվելու նպատակով:

Հայրիկյանի դեմ զինված հարձակում էր կատարվել այս տարվա հունվարի 31-ի ուշ երեկոյան, ինչից հետո նա ավելի քան 10 օր անցկացրեց հիվանդանոցում:

«Ազգային ինքնորոշում» միավորման առաջնորդի դեմ մահափորձի գործով ներկայումս կալանավորված է երեք մարդ, այդ թվում` Հայաստանի նախագահի նախկին թեկնածու, որպես էպոսագետ հայտնի Վարդան Սեդրակյանը, ում մեղադրանք է առաջադրվել Հայրիկյանի սպանությունը պատվիրելու համար:

Հովհաննես Շողիկյան
                      "IT'S A SHAME." TIGRAN URIKHANIAN ABOUT 20 MILLION DRAMS FOR HAYRIKIAN'S TREATMENT

2013-03-29 13:04:57

As we have reported earlier, the Armenian government has allocated
                      from the reserve fund 20 million 500 thousand AMD Ministry of
                      Health of Armenia to continue the treatment of head of the "National
                      Self-Determination" Party Paruyr Hayrikian.

Government's such a decision has caused much discontent.

Lurer.com talked about this with a deputy from "Prosperous Armenia"
                      party Tigran Urihanyan.

"It's a shame that Armenia can not conduct such treatment. Shame is in
                      this context, but not to assist a person. I even welcome it. But the
                      fact, that RA doctors can not solve this problem, it is indescribable.

I have a very negative attitude to that, and I think that the Minister
                      of Health should give an explanation, why the consequences of such
                      injuries can not be treated in Armenia.

As the press service of the Ministry of Health informed Lurer.com,
                      they will later make a statement and will provide the necessary
                      clarification.

Comment

Working...
                      X