Re: Iranian-Armenian relations
Վերջին օտարազգիները, որոնց մասին կխոսենք այս հոդվածում, պարսիկներն են: Պաշտոնապես մեզ մոտ բնակվում է 326 պարսիկ: Հանրապետությունում բնակություն հաստատած պարսիկների մեծ մասը ներգրավված է առեւտրատնտեսական, մի մասն էլ` գիտակրթական ոլորտներում: Մեր տեղեկություններով, անկախացումից եւ Իրան-Հայաստան պետական սահմանների գործելուց հետո պարսիկ տղամարդկանց եւ հայ կանանց խառն ամուսնությունների հետեւանքով ծնվել է ավելի քան 170 երեխա: Մեր աղբյուրի հավաստմամբ, խառնածինները նաեւ արտաամուսնական կապերի հետեւանք են: Խառնամուսնությունների հետեւանքով ծնված երեխաների մեծ մասն ապրում է Հայաստանում, իսկ փոքր մասը` Իրանում: Իրանի հայկական սփյուռքի կողմից այս երեւույթն անընդունելի եւ աններելի է, քանի որ ձեւավորված էթնոկրոնական կուռ բարքերը պարսավանքի են ենթարկել մահմեդականի հետ ամուսնացող կամ ամուսնացել ցանկացող հայ կնոջը: Նշենք նաեւ, որ վերջին տարիներին Երեւանում վերանորոգվել ու վերաբացվել է 1760թ. կառուցված պարսկական մզկիթը, որը հայտնի է «Գյոյ» կամ «Կապույտ մզկիթ» անվամբ: Ականատեսների վկայությամբ, մզկիթ հաճախում են նաեւ պարսիկների հետ ամուսնացած հայուհիներ` հետեւելով մահմեդական ողջ ծիսակարգին:
Վերջին օտարազգիները, որոնց մասին կխոսենք այս հոդվածում, պարսիկներն են: Պաշտոնապես մեզ մոտ բնակվում է 326 պարսիկ: Հանրապետությունում բնակություն հաստատած պարսիկների մեծ մասը ներգրավված է առեւտրատնտեսական, մի մասն էլ` գիտակրթական ոլորտներում: Մեր տեղեկություններով, անկախացումից եւ Իրան-Հայաստան պետական սահմանների գործելուց հետո պարսիկ տղամարդկանց եւ հայ կանանց խառն ամուսնությունների հետեւանքով ծնվել է ավելի քան 170 երեխա: Մեր աղբյուրի հավաստմամբ, խառնածինները նաեւ արտաամուսնական կապերի հետեւանք են: Խառնամուսնությունների հետեւանքով ծնված երեխաների մեծ մասն ապրում է Հայաստանում, իսկ փոքր մասը` Իրանում: Իրանի հայկական սփյուռքի կողմից այս երեւույթն անընդունելի եւ աններելի է, քանի որ ձեւավորված էթնոկրոնական կուռ բարքերը պարսավանքի են ենթարկել մահմեդականի հետ ամուսնացող կամ ամուսնացել ցանկացող հայ կնոջը: Նշենք նաեւ, որ վերջին տարիներին Երեւանում վերանորոգվել ու վերաբացվել է 1760թ. կառուցված պարսկական մզկիթը, որը հայտնի է «Գյոյ» կամ «Կապույտ մզկիթ» անվամբ: Ականատեսների վկայությամբ, մզկիթ հաճախում են նաեւ պարսիկների հետ ամուսնացած հայուհիներ` հետեւելով մահմեդական ողջ ծիսակարգին:
Comment